Varmt välkommen till det åttonde poddavsnittet!

Avsnitt 8 – Case: UC:s resa mot en kundfokuserad organisation

I avsnitt 8 av Lojalitetspodden gästas vi av Victoria Preger, Marknadschef på UC. UC är Sveriges ledande affärs- och kreditinformationsföretags som samlar in och förädlar information så att den kan användas för att företag och privatpersoner ska kunna ta intelligenta beslut enkelt. UC:s kunder är både företag, offentlig sektor och privatpersoner. Koncernen består av UC AB, UC Affärsfakta AB och UC Affärsinformation AB.

När Victoria började på UC 2015 inleddes en resa mot ett systematiskt kundinsiktsarbete med både övergripande NPS-relationsmätningar och transaktionsmätningar i bland annat kundservice och sälj.

I avsnittet berättar Victoria om UC:s resa, om hinder på vägen och möjligheter med en kundinsiktsdriven kultur och organisation. Som grädde på moset får du Victorias 3 bästa tips för ett framgångsrikt NPS-program.

Glad lyssning!

Dagens gäst

Victoria Preger, marknadschef på UC

Victoria Preger poddgäst

Avsnitt med flopp/flipp

Victoria delar med sig av en alldeles unik kundupplevelse i ett myllrande Indien.

Tips och råd

UC har gjort en case-video som beskriver hur de lyckats särskilt bra med ett NPS-projekt kring innesälj.

Vi bakom podden

MarketDirection logga

 

Tillbaka till startsidan

Avsnitt 8 – Case: UC:s resa mot en kundfokuserad organisation