Varmt välkommen till det 10:e poddavsnittet! Jubileum?!

Avsnitt 10 – Om kundresan och dess påverkan på kundlojaliteten – med experten Margareta Boström

I detta avsnitt av Lojalitetspodden har vi bjudit in Margareta Boström, som är konsumentbeteendeexpert och ansvarig för kundinsiktsarbetet hos Jula-koncernen. Margareta har skrivit flera böcker i ämnet, bland annat ”Kundresan – Din guide till hållbara kundrelationer”.

Vi vrider och vänder på kundresebegreppet och diskuterar bland annat den del av kundresan som man som företag kanske inte har egen kontroll över – och hur man kan förhålla sig till det.

Glad lyssning!

 

Dagens gäst

Margareta Boström, konsumentbeteendeexpert

Margareta Boström gästar Lojalitetspodden

 

Avsnitt med flopp/flipp

Margareta berättar om sin favorit tåg-aktör (heter det så?) som hon brukar åka med mellan sitt hem i Skövde och Stockholm och också om en mindre positiv kund- (medborgar-) upplevelse hos en statlig myndighet.

 

Tips och råd

Margareta bjuder på sina bästa tips från sin bok för hur man får upp kunden på dagordningen genom att med små justeringar förändrar hur man kommunicerar internt. Boken finns att köpa på adlibris, bokus, cdon m m. Här kan du ta del av ett tänkvärt avsnitt i boken.

Kundresan - kundcentrering

 

Vi bakom podden

MarketDirection logotype

Tillbaka till startsidan

Här kan du gilla eller dela (aj) oss:
Avsnitt 10 – Om kundresan och dess påverkan på kundrelationer och lojalitet