Varmt välkommen till det 16:e poddavsnittet! 

Avsnitt 16 – Kundundersökningar i Corona-tider?

Dags för ett nytt avsnitt av Lojalitetspodden, och ämnet är kanske givet – hur ska man tänka kring kund-, medarbetare- och marknadsundersökningar i tider av kris?

Corona-pandemin har drabbats oss alla, vissa mer än andra. Att ha en dialog med sina kunder och medarbetare är kanske viktigare än någonsin, men också lite klurigt. Hur uppfattar kunderna kommunikationen ifrån oss nu, vad tänker de och vilka förväntningar har de?

Det är frågor man måste förhålla sig till och i detta avsnitt av podden diskuterar vi varför det är viktigt att genomföra kundundersökningar i dessa tider samt bjuder på lite analys av effekter på svarsfrekvenser, resultat och respons från våra pågående undersökningsuppdrag.

I poddavsnittet delar vi också med oss av vad man kan tänka på vid genomförandet av undersökningar i kristider.

 

Vill du ta del av vår rapport på området?

Om du vill ta del av vår rapport ”Analys & tips om kundundersökningar i kristider” är det bara att mejla till nina[at]marketdirection.se.

Analys och tips kundundersökning under kristider

Vi bakom podden

 

MarketDirection logotype

Tillbaka till startsidan

 

Här kan du gilla eller dela (aj) oss:
Avsnitt 16 – Lojalitetspodden – Kundundersökningar i Corona-tider?