Varmt välkommen till det femte poddavsnittet!

Avsnitt 5 – Digitaliseringen, kundlojalitet och NPS

Allt digitaliseras! Nästan i alla fall. Och vad händer då med kundlojalitetsarbetet?

En hel del troligen, när allt fler kundinteraktioner övergår från personliga möten till digitala gränssnitt så får det effekter. I detta avsnitt tar vi hjälp av en riktig expert, Mikael Ahlström, för att nysta i vad digital transformation är och vilka effekter det kan ha för organisationer, processer, affärsmodeller och mycket mer.

Dagens gäst

Mikael Ahlström, entreprenör och global talare inom innovation och digital transformation, samt grundare och ägare i Hyper Island, Britny, Sprout Park och The Park.

Avsnitt med flopp/flipp

Mikael delar med sig av en närmast magisk händelse när Google kunde förutse hans behov och presentera personlig information mitt bland övriga sökresultat. Bra eller dåligt?

Tips och råd

Vill du lära dig mer om digitalisering, kundlojalitet och NPS? Då vill vi varmt rekommendera NPS-Dagen den 11 april där Mikael kommer att berätta mycket mer om dessa ämnen. På denna halvdagskonferens får du även lyssna på Victoria Preger från UC-koncernen (”Så skapar du internt engagemang kring NPS i organisationen”) och Pernilla Brouzell från MarketDirection (”Medarbetarengagemang och kundlojalitet hänger samman på ett mätbart sätt”) samt träffa och mingla med andra som arbetar med kundlojalitet, UX och NPS.

Läs mer och anmäl dig här

 

Vi bakom podden

MarketDirection logga

 

Tillbaka till startsidan

Här kan du gilla eller dela (aj) oss:
Avsnitt 5 – Digitalisering, kundlojalitet och NPS