Varmt välkommen till det 13:e poddavsnittet!
Avsnitt 13 – Lojalitetspodden – NPS® inom B2B: Tips & tricks för ett framgångsrikt NPS-arbete
Funkar Net Promoter Score för företag som säljer till företag? Jajamän säger vi, ungefär hälften av våra NPS-uppdrag är just B2B-relaterade. Grundprinciperna är desamma både inom B2B och B2C, men utmaningarna lite olika och för att få full effekt av sitt NPS-program och högt internt engagemang finns en hel del saker att tänka på.
I detta avsnitt av Lojalitetspodden delar vi, Johan Laudon och Dan Haneklint från MarketDirection, med oss av våra erfarenheter från mängder av NPS-projekt från företag som säljer till företag – och bjuder på våra bästa tips och tricks för ett framgångsrikt NPS-arbete.
I avsnittet får du bland annat tips på hur man i sin kundundersökning kan identifiera dolda beslutsfattare hos sina nyckelkunder och hur man ska tänka kring bland annat anonymitet. Glad lyssning!
Tystnad, tagning pågår
Vi bakom podden
Tillbaka till startsidan