Varmt välkommen till det 11:e poddavsnittet!
Avsnitt 11 – Lojalitetspodden – Live på NPS-Dagen
Dags igen för podd – denna gång ett vågat avsnitt inspelat under vårens lyckade NPS-Dag (vår återkommande konferens med fullt fokus på NPS® och kundlojalitet).
I detta avsnitt bjuder vi på kortare intervjuer med:
- Emily Liljeberg, Quality & Compliance Manager på Academic Work,
- Therese Schöllin, Customer Experience Champion på Verisure,
- Kaveh Sarvari, Evenemangs- och privatmarknadsansvarig på Svensk Elitfotboll samt
- Emma Martin, NPS- och CX-ansvarig på UC/Asiakastieto.
De jobbar alla med NPS® och kundupplevelser i sina verksamheter och delar med sig av sina erfarenheter. Stort tack för ert deltagande i poddavsnittet!
Ett kortare avsnitt än vanligt och med fler gäster. Pang på rödbetan med andra ord!
Här kan du också se en summering av NPS-Dagen
Är du intresserad av kundlojalitet och NPS® och vill träffa likasinnade?
Läs mer på: NPS-Nätverket – Ett nätverk för inspiration och erfarenhetsutbyte om upplevelser och lojalitet i allmänhet och NPS® i synnerhet.
Vi bakom podden
Tillbaka till startsidan
Avsnitt 11 – Lojalitetspodden – Live på NPS-Dagen